Vacature: Projectcoördinator (40 uur)
Complexe projecten uitvoeren op basis van kennis, professionaliteit én met een no-nonsense houding. Vergaderen en overleggen waar nodig, maar ook de mouwen opstropen en aan de slag. Het beste in elkaar naar boven halen en samen met je team streven naar het beste resultaat en een tevreden opdrachtgever.
Waar bestaan je hoofdtaken uit als Projectcoördinator?
- Je bent een belangrijke spin in het web in de voorbereiding en organisatie van een project;
- Je stelt de werkbegroting op en je bewaakt die gedurende de looptijd van het project;
- Je stelt de planningen, inkoopopdrachten en betalings- en termijnschema’s op;
- Je zorgt voor de inkoopvoorbereiding;
- Je beoordeelt je leveranciers en je zorgt dat alle (financiële) gegevens en de afhandeling van je project(en) kloppen;
- Je berekent het meer-en minderwerk en je controleert, registreert en distribueert alle bij het project behorende documenten.
- Je werkt samen met je projectleider en je zoekt ook de samenwerking met je collega’s buiten op.
Ben of ken jij die persoon?
Neem dan snel contact op met Monique via:
Wat vragen wij?
- Je hebt minstens een afgeronde opleiding MBO Civiele Techniek op niveau 4. Het werk vraagt een HBO werk- en denkniveau;
- Je hebt kennis van en bij voorkeur ervaring met zowel RAW als UAV-gc projecten;
- Je blinkt uit in je analytische vaardigheden en ook je mondelinge communicatieve vaardigheden zijn bovengemiddeld. Je bent stabiel en betrouwbaar richting opdrachtgevers en collega’s en je bent actief in de uitvoering van je eigen werkzaamheden. Je werkt het liefst in een wat chaotische omgeving, omdat jij degene bent die uitstekend het overzicht kan bewaren en lijn en structuur aan kan brengen;
- Beheersing van het Nederlands in woord en geschrift.
Wat bieden wij jou?
Je komt te werken binnen een bedrijf met een meer dan gezonde bedrijfscultuur, korte organisatielijnen en een prima werksfeer. Onze medewerkers zijn de sleutel tot ons succes en daarom is er veel aandacht voor jouw persoonlijke behoefte en ontwikkeling. Je mag rekenen op een marktconform salaris en goede opleidings- en ontwikkelmogelijkheden.
Wij stellen je een auto van de zaak ter beschikking en ook mag je rekenen op gebruik van alle benodigde moderne communicatiemiddelen om je werk optimaal te kunnen verrichten.
Wat bieden we jou?
- Transparante, informele en gedreven bedrijfscultuur
- Korte organisatielijnen
- Gezellige Brabantse werksfeer
- Familiebedrijf dat in 1964 is opgericht door Jan van Boekel
- Een team van ca. 100 ervaren, enthousiaste en gemotiveerde collega’s
- Veel aandacht voor jouw persoonlijke behoeften en ontwikkeling
- Goed salaris en goede opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden
- Leuke personeelsuitjes en feesten om de teambuilding te versterken
- Auto van de zaak
Geïnteresseerd?
Voor meer informatie over de vacature of wil je direct solliciteren? Neem contact op met Monique van onze afdeling HR via het telefoonnummer 0486-459000 of 0486-459023 of stuur een email naar HR@vanboekel.com




